Atpakaļzvans
Grozs
  • Jūsu grozs ir tukšs!

Pirkšanas nosacījumi

Lai izslēgtu domstarpības starp SIA “Unisat”, vienotais reģ.Nr. 40003542424 (turpmāk tekstā – avers.lv) un pircēju, lūdz iepazīties un akceptēt zemāk norādītos noteikumus.

Avers.lv preču pārdošana notiek internetā saskaņā ar LR Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 10. pantu un pircējam veicot pasūtījumu, starp pircēju un pārdevēju tiek slēgts Distances līgums.

Avers.lv preču cenas ir norādītas ar PVN 21%.

Preču piegādes izmaksas nav iekļautas norādītajā preces cenā.

Par preci un piegādi pircējs var norēķināties izmantojot līzinga kompānijas pakalpojumus, kā arī iespējams norēķināties skaidrā naudā preces saņemšanas brīdī vai ar norēķinu karti (tikai veikalā Kalna ielā 2, Rīga), kā arī var norēķināties arī uzreiz mājas lapā pieslēgšanas procesā.

Par preču piegādes ilgumu, avers.lv informē pircēju mutiski vai ar e-pasta starpniecību.

Veicot pasūtījumu, ir jānorāda e-pasta adrese, uz kuru tiek nosūtīta saistošā informācija.

Pasūtot preci iespējami divi preču saņemšanas veidi: bezmaksas – pasūtītā prece tiek saņemta veikalā Kalna ielā 2, Rīgā, vai piegāde uz pircēja izvēlēto vietu, par atsevišķu samaksu, skatīt sadaļu “Piegāde”.

Pirms uzsākt preces izmantošanu, izlasiet preces lietošanas instrukciju. Preci lietojiet tikai saskaņā ar tās ražotāja norādījumiem.

Pēc LR Patērētāju tiesību aizsardzības likuma un reglamentējošiem Ministru Kabineta Noteikumi Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” (MK Noteikumi Nr. 255) nosaka, ka pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā pēc iegādes brīža un to atgriezt pārdevējam. Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta 11. daļa nosaka, ka atsakoties no pirkuma Distances līguma gadījumā Patērētājs ir atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, ja prece izmantota citā nolūkā, nevis preces rakstura, īpašību un darbības noskaidrošanai. Patērētājs nav atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nav viņu informējis par atteikuma tiesībām patērētāju tiesību aizsardzību regulējošos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā. Līdz ar to, saglabājiet preces oriģinālo iepakojumu un pirkuma apliecinošus dokumentus. Avers.lv ir tiesības nepieņemt ārēji, mehāniski bojātas preces, vai preces, kuras nav pilnā komplektācijā.

Lai vienotos par preces atgriešanu, sazinieties zvanot +371 25161616 vai rakstot info@avers.lv.

Pretenzijas par preces kvalitāti tiek risinātas saskaņā ar LR Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, atbilstoši PTAL 26.1 pants „(spēkā no 01.01.2016.) – pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs atbildi uz patērētāja iesniegumu sniedz 15 darbdienu laikā” prasībām.

Atgādinām, ka Patērētāju tiesību likuma norma neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.

Ievērojot LR likumdošanu, SIA Unisat saglabā noslēgtos pirkuma līgumus grāmatvedības kārtošanai nepieciešamajā apjomā, līgumus, kuri tiek slēgti ar līzinga kompānijām, saglabā attiecīgās līzinga kompānijas.

Avers.lv patur tiesības neapkalpot pasūtījumu, ja neizdodas sazināties ar klientu pa viņa noradīto tālruņa nummuru vai e-pastu.

Pirkumus www.avers.lv ir iespējams apmaksāt izmantojot bankas kartes.


Atlaižu kodus izsniedz tikai www.avers.lv administrācija. Atlaižu kodus izstrādā un vēro www.avers.lv administrācija.


Garantijas nosacījumi

Esam priecīgi par Tavu izvēli iegādāties preci mūsu veikalā. Mēs darām visu iespējamo, lai iegādātā prece atbilstu Tavai izvēlei un iepirkšanās process sagādātu tikai pozitīvas emocijas.

Tālredzīgs pircējs vienmēr domā par garantijām, tāpēc rūpīgi izlasi nosacījumus:

  1. Visām AVERS.LV veikalā pirktajām precēm ir ražotāja garantija!
  2. Ražotāja noteiktais garantijas termiņš dažādām precēm ir atšķirīgs, tas var būt līdz pieciem gadiem. Informāciju par ražotāja garantijas termiņu Tevis izvēlētajai precei meklē preces aprakstā vai jautā attiecīgajam klientu konsultantam.
  3. Nebēdā, ja ražotājs precei būs noteicis garantijas termiņu, kas īsāks par diviem gadiem! Pretenzijas par preces kvalitāti vari pieteikt Sia “Unisat” divu gadu laikā no preces iegādes dienas.
  4. Iegaumē – ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja Tu vari uzrādīt:
    • pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme vai kvīts);
    • ražotāja vai izplatītāja garantijas talonu (gadījuma ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā).
  5. Garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz preces papildus piederumiem (aksesuāriem), barošanas elementiem ( baterijas, akumulatori).
  6. Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā, ja:
    • precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi vai pats esi mēģinājis novērst bojājumu;
    • bojājums radies dabas stihijas dēļ (plūdi, vētra, zibens spēriens, ugunsgrēks, zemestrīce);
    • bojājums būs radies, ražojumā iekļūstot svešķermenim, šķidrumiem vai kukaiņiem;
    • esi izmantojis nestandarta barošanas blokus, piederumus un rezerves daļas, kā arī izejmateriālus (kārtridži, toneri u.c.), ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas būs izraisījis šīs prece bojājumus;
    • bojājums būs radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ (kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums);
    • neveiksi regulāro servisa apkopi (attiecas uz precēm, kam tāda ir nepieciešama);
    • izmantosi preci ražošanas vai profesionāliem mērķiem (ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem nolūkiem).
  7. Pirms preces nodošanas remontā parūpējies par datu drošību. Garantijas servisa centri negarantē datu saglabāšanu, tāpēc nodrošinies ar datu rezerves kopijām.
  8. Gadījumā, ja prece ir sabojājusies, Tev ir šādas iespējas:
    • uzreiz dodies uz ražotāja vai izplatītāja garantijas talonā norādīto servisa centru (neizmirsti pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu!!!);
    • nāc pie mums! Būsi laipni gaidīts Rīgā, Kalna ielā 4 darba dienās no plkst. 9.00 līdz 18.00 (neizmirsti pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu!!!);
    • zvani pa tālruni 67144244 vai 67718290, Tevi uzklausīs un ieteiks labāko risinājumu.
  9. Atteikuma tiesības.
  10. Tu vari izmantot atteikuma tiesības un atgriezt preci 14 kalendāra dienu laikā no pirkuma brīža. Lai izvairītos no pārpratumiem, preces saņemšanas brīdī pārliecinies vai tā pilnībā atbilst pasūtītajai – ražotājs, modelis, krāsa, izmērs un citi būtiski parametri. Lai arī Latvijas likumdošana nosaka, ka tirgotāja pienākums ir atmaksāt par pirkumu samaksāto naudu 30 darba dienu laikā no atteikuma saņemšanas brīža, mēs parasti naudas atmaksu veicam 2-7 darba dienu laikā

  11. Ja vēlies izmantot atteikuma tiesības – lūdzam ņemt vērā šādus ieteikumus:
    • pārbaudi, taču nelieto preci;
    • neatver audioieraksta, videoieraksta vai datora programmatūras iepakojumu (attiecas arī uz plaukstdatora, navigācijas iekārtas u.c. programmatūrām);
    • preces kuras ir domātas priekš personīgās higiēnas vai arī tiek izmantotas kermeņa kopšanai, higiēnisko iemeslu deļ netiks pieņemtas atpakaļ.
    • saglabā un nesabojā preces oriģinālo iepakojumu un komplektāciju (aizlīmētus plastikāta iepakojumus vari rūpīgi atvērt ar šķērēm);
  12. Gadījumā, ja gribi atteikties no preces, nogādā to Sia “Unisat” birojā Rīgā, Kalna iela 2. Neizmirsti pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu!!!
  13. Mēs darīsim visu, lai garantijas procedūra noritētu iespējami drīzā laikā un neradītu Tev liekus uztraukumus.