Garantijas nosacījumi
Esam priecīgi par Tavu izvēli iegādāties preci mūsu veikalā. Mēs darām visu iespējamo, lai iegādātā prece atbilstu
Tavai izvēlei un iepirkšanās process sagādātu tikai pozitīvas emocijas.
Tālredzīgs pircējs vienmēr domā par garantijām, tāpēc rūpīgi izlasi nosacījumus:
- Visām AVERS.LV veikalā pirktajām precēm ir ražotāja garantija!
- Ražotāja noteiktais garantijas termiņš dažādām precēm var atšķirties. Informāciju par ražotāja garantijas termiņu Tevis izvēlētajai precei meklē preces aprakstā vai jautā attiecīgajam klientu konsultantam.
- Nebēdā, ja ražotājs precei būs noteicis garantijas termiņu, kas īsāks par diviem gadiem! Pretenzijas par preces kvalitāti vari pieteikt SIA “Unisat” divu gadu laikā no preces iegādes dienas.
- Iegaumē – ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja Tu vari uzrādīt:
- pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme vai kvīts);
- ražotāja vai izplatītāja garantijas talonu (gadījuma ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā).
- Garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz preces papildus piederumiem (aksesuāriem), barošanas elementiem ( baterijas, akumulatori).
- Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā, ja:
- precei noņemta garantijas plombe, sērijas numuru bojājumi vai pats esi mēģinājis novērst bojājumu;
- bojājums radies dabas stihijas dēļ (plūdi, vētra, zibens spēriens, ugunsgrēks, zemestrīce);
- bojājums būs radies, ražojumā iekļūstot svešķermenim, šķidrumiem vai kukaiņiem;
- esi izmantojis nestandarta barošanas blokus, piederumus un rezerves daļas, kā arī izejmateriālus (kārtridži, toneri u.c.), ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas būs izraisījis šīs prece bojājumus;
- bojājums būs radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ (kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums);
- neveiksi regulāro servisa apkopi (attiecas uz precēm, kam tāda ir nepieciešama);
- izmantosi preci ražošanas vai profesionāliem mērķiem (ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem nolūkiem).
- Pirms preces nodošanas remontā parūpējies par datu drošību. Garantijas servisa centri negarantē datu saglabāšanu, tāpēc nodrošinies ar datu rezerves kopijām.
- Gadījumā, ja prece ir sabojājusies, Tev ir šādas iespējas:
- uzreiz dodies uz ražotāja vai izplatītāja garantijas talonā norādīto servisa centru (neizmirsti pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu!!!);
- nāc pie mums! Būsi laipni gaidīts Rīgā, Kalna ielā 2 darba dienās no plkst. 9.00 līdz 18.00 (neizmirsti pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu!!!);
- zvani pa tālruni 67144244, Tevi uzklausīs un ieteiks labāko risinājumu.
- Atteikuma tiesības. Tu vari izmantot atteikuma tiesības un atgriezt preci 14 kalendāra dienu laikā no pirkuma brīža. Lai izvairītos no pārpratumiem, preces saņemšanas brīdī pārliecinies vai tā pilnībā atbilst pasūtītajai – ražotājs, modelis, krāsa, izmērs un citi būtiski parametri. Lai arī Latvijas likumdošana nosaka, ka tirgotāja pienākums ir atmaksāt par pirkumu samaksāto naudu 30 darba dienu laikā no atteikuma saņemšanas brīža, mēs parasti naudas atmaksu veicam 2-7 darba dienu laikā
- Ja vēlies izmantot atteikuma tiesības – lūdzam ņemt vērā šādus ieteikumus:
- pārbaudi, taču nelieto preci;
- neatver audioieraksta, videoieraksta vai datora programmatūras iepakojumu (attiecas arī uz plaukstdatora, navigācijas iekārtas u.c. programmatūrām);
- saglabā un nesabojā preces oriģinālo iepakojumu un komplektāciju (aizlīmētus plastikāta iepakojumus vari rūpīgi atvērt ar šķērēm);
- Gadījumā, ja gribi atteikties no preces, nogādā to SIA “Unisat” birojā Rīgā, Kalna iela 2. Neizmirsti pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu!!! Mēs darīsim visu, lai garantijas procedūra noritētu iespējami drīzā laikā un neradītu Tev liekus uztraukumus.